Friday, September 23, 2011

Teine ja kolmas tund

   Nii-nii. Olen veidi unarusse jätnud, et kaks tundi kokku panen. Kuigi tegelikult ma pikalt ei hakkagi selgitama. Meil läheb super hästi. Leenu on väga-väga püüdlik. Sihuke hea tunne tuleb, kui ta vaatab nii igatsevate ja ootavate silmadega sulle otsa...
   Olgu, trennis on päris põnev olnud. Erinevaid ja huvitavaid harjutusi oleme teinud. Tegime algust kõrval käimisega. Istume.. no see on elementaarne.. :D Aga lamamist oskame ka juba veidi. Sellesmõttes, et käsi peab siiski veidi allpool olema, et ta ninaga ikka käeni ulatuks kui lamab.. Maiust saab ju. :)
   Viimane kord harjutasime näiteks juurde tulekut koos istumisega. Et ta jääks minu ette ootama. Seejärel juhatasin ta ümber selja enda vasaku jala kõrvale. Istus ja maius. Usun, et talle jääb see ka varsti külge. Viimane harjutus oli käskluse peale koht. Ehk siis jätame märgi maha, läheme eemale ja lasen koeral üksi märgi juurde tagasi minna. Algus oli päris koomiline.. Esimesed korrad Leenu veidi pelgas eemale tulla minu juurest. Koolitaja oli märgi juures, et huvi rohkem oleks. Kutsus Leenut, Leenu küll vaikselt läks, aga märgi juures maiust küll ei märganud. Järgmine kord läks koolitaja juurde juba, ronis külje alla ja viskas pikali "Oh, süga mind!". Aga nüüd läheb üpris julgelt juba eemale, märgi juurde maiust otsima. Tegelikult üpris entusiastlikult.. Ta ei tahaks sealt eemalegi minna.

  Eile suutis Leenu mind pisikese asjaga nii pöörde ajada. Tegime siis seda harjutust, et ta minu vasaku jala juurde tuleks. Tunnis otsustasime, et ta hakkab minu selja tagant käima. Eile harjutades istus ta minu ees ja  ma ütlesin talle vaid "Kõrvale" ja ei hakanud käega jalgade tagant liikuma, et ta selja tagant tuleks. Ja mis ta tegi.. Omast tarkusest leiutas viisi, et ta ei pea ümber minu selleks käima vaid lihtsalt pööras ennast veidi. Ja nii ta siis istuski ilusti minu vasaku jala kõrval ja vaatas otsa.. Muidugi pidin ma teda ikka ohtralt kiitma, sest seda polnud me enne teinud. Igatahes super meeldiv üllatus.. + ta on nii õpihimuline. Arvasin, et see õpetamine nõuab rohkem pingutamist, aga koer ise on nii püüdlik.

No comments:

Post a Comment